فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از متلاشی شدن اعضای یک باند ۴ نفره سارق منزل و کشف اموال مسروقه در آبادان خبر داد:

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبادان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ ولیصر با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی، ابتدا هویت دو نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و باهماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر، سپس سایر همدستانشان که ۲ نفر دیگر بوده را طی یک عملیات دیگر دستگیر، و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده اموال مسروقه منزل از قبیل: ۶ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی و ال سی دی، یکدستگاه موتور کولر گازی ۲ تیکه، ۳ دستگاه پمپ آب، و مقداری لوازمات برقی ساختمانی کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی در پایان با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی با پلیس به ۱۴ فقره سرقت منزل که به صورت باندی سرقت می‌کردند، معترف شدند گفت: تاکنون ۲ نفر از مالباختگان ضمن مراجعت به کلانتری اموال مسروقه خود را شناسایی کردند واز سایر مالباختگان نیز تقاضا داریم جهت شناسایی اموال سرقتی خود به کلانتری ۱۱ ولیعصر واقع در ایستگاه ۱۱ مجاورت مسجد پیروز مراجعه کنند.

او افزود:پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و به دادسرا ارسال گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۳:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه