تجربه استفاده از اندروید در آیفون با Samsung's iTest

سامسونگ با راه اندازی وب سایتی که محیط اندروید را در گوشی های آیفون شبیه سازی می کند سعی در جذب کاربران محصولات آیفون به سمت این شرکت دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در حال افزایش تلاش‌های خود برای جلب نظر کاربران آیفون است. این شرکت وب سایت جدیدی به نام iTest راه اندازی کرده که به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا از طریق یک برنامه وب که شبیه سازی تجربه اندروید است، از محیط گوشی‌های سامسونگ لذت ببرند. طبق گزارشات منتشر شده، این برنامه یک صفحه وب را ارائه می‌دهد که صفحه اصلی شبیه سازی شده Galaxy را که پر از برنامه‌ها، تنظیمات، فروشگاه Galaxy، مضامین و پیام‌ها است را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


جذب کاربران آیفون، هدف سامسونگ از ارائه iTest 

هدف سامسونگ از این کار این است که کاربران آیفون را متقاعد کند که سامسونگ می‌تواند تجربه بهتری را با امنیت بیشتر به کاربران ارائه دهد. جان الکساندر از شرکت سامسونگ در نیوزلند گفت: "ما می‌دانیم که ایده تغییر سیستم عامل جدید می‌تواند برای بسیاری از کاربران تلفن همراه دلهره آور باشد. iTest به منظور ایجاد تجربه بهتری از سامسونگ، بدون تغییر تلفن طراحی شده است. گرچه ما نمی‌توانیم همه عملکرد‌ها و ویژگی‌ها را در این برنامه تکرار کنیم، اما این تجربه کاربران را قادر می‌سازد طیف وسیعی از برنامه‌ها و تنظیمات را از تلفن و برنامه پیام رسانی تا فروشگاه گلکسی در آیفون خود داشته و کشف کنند. "

تجربه استفاده از اندروید در آیفون با Samsung's iTest

علاوه بر نشان دادن نحوه کار برنامه‌ها، این برنامه شامل تماس‌ها و پیام‌های شبیه سازی شده، همراه با نکات و محتوای تعاملی است. همچنین کاربران می‌توانند آموزش‌های توضیح مضامین، عملکرد دوربین، برنامه Galaxy Wearable و موارد دیگر را نیز مشاهده کنند. این برنامه توسط سامسونگ نیوزلند ساخته شده است، اما سعی در اینجا برای همه در دسترس است. برنامه ITest توسط شرکت سامسونگ در نیوزلند توسعه داده شده، اما سعی این شرکت در این است که تمامی مردم از آن استفاده کنند.

تجربه استفاده از اندروید در آیفون با Samsung's iTest

گفتنی است، سامسونگ از این فرصت به عنوان فرصتی برای تبلیغ سایر محصولات گلکسی خود مانند Galaxy Buds Pro، Galaxy Watch3 و Galaxy Buds Live نیز استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار