مدیرکل ثبت‌احوال چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون کارت هوشمند ملی برای ۷۲۴ هزار و ۳۰۸ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت‌احوال چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۹۶.۱۳ درصد واجدین شرایط در این استان موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شده‌اند.

او تاکید کرد: جمعیت بالای ۱۵ سال سن استان تا پایان سال گذشته برابر ۷۵۳ هزار و ۴۷۸ نفر بود که ۱۰۰ درصد این جمعیت واجد دریافت کارت هوشمند ملی است و از این تعداد تاکنون کارت هوشمند ملی برای ۷۲۴ هزار و ۳۰۸ نفر معادل ۹۶.۱۳ درصد صادر شده است.

کریمی تصریح کرد: کارت هوشمند ملی برای ۲۹ هزار و ۱۷۰ نفر از جمعیت بالای ۱۵ سال سن چهارمحال و بختیاری برابر ۳.۸۷ درصد هنوز صادر نشده است.


بیشتر بخوانید


او یادآور شد: افراد واجد شرایطی که تاکنون برای پیش‌ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند، باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا از طریق سایت اینترنتی ثبت‌احوال به نشانی الکترونیکی www.sabteahval.ir پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند و سپس در تاریخ مشخص شده برای احراز هویت، گرفتن اثر انگشت و تهیه عکس به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

کریمی با اشاره به عملیاتی شدن استفاده از کارت هوشمند ملی در سال‌جاری اظهار داشت: به افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند هیچ‌گونه خدماتی در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، شرکت‌های خدمات‌رسان، نهاد‌های عمومی دولتی و سایر سازمان‌ها ارایه نخواهد شد.

انتهای پیام/خ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار