لژیونر هندبال کشورمان گفت: قرار است با تیم السیامیه کویت در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنم.

سجاد استکی لژیونر هندبال کشورمان که در تیم رن در لیگ فرانسه بازی می‌کند در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: امسال قراردادم با تیم هندبال فرانسوی به پایان می‌رسد. کرونا  برگزار شدن  مسابقات  هندبال  فرانسه را تحت تاثیر قرار داده است چرا که  مسابقات در این کشور مدام تعطیل می‌شوند.  

او گفت: باشگاه السیامیه کویت برای جذب من مکاتباتی را با باشگاه رن فرانسه انجام داد. طبق توافق هر ۲ تیم قرار است از یک ماه پایانی قراردادم با تیم رن، جذب تیم السیامیه کویت شوم. قرار است همراه تیم کویتی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنم.  

استکی اظهار کرد:  بعد از چند سال  قرار است دوباره در جام باشگاه‌های آسیا دست به توپ بشوم. تیم‌های بسیار خوبی در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند. امیدوارم با تیم هندبال السیامیه کویت بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم. تمام تلاشم این است که بهترین عملکرد را از خودم ارائه بدهم.

او درباره لیگ هندبال فرانسه عنوان کرد: در فرانسه وضعیت کرونا اصلا خوب نیست و در اکثر مواقع کشور فرانسه قرنطینه می‌شود. با وجود شرایط نامناسب ویروس کرونا، باز هم مسابقات ورزشی برگزار می‌شود. البته برای برگزار شدن مسابقات هم تیم‌ها نباید بازیکن کرونایی داشته باشند، در غیر این صورت بازی‌های لیگ هندبال فرانسه لغو خواهد شد.  مسابقات لیگ هندبال فرانسه حساسیت و جذابیت خاصی ندارد چرا که ویروس کرونا برگزاری مسابقات را تحت تاثیر قرار داده است.   

او گفت: از عملکرد خودم در لیگ هندبال فرانسه رضایت دارم. در مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتم و تیم هم از عملکردم در بازی‌ها رضایت داشت.

لژیونر هندبال بیان کرد: تیم ما در رده یازدهم لیگ هندبال فرانسه قرار دارد  و با وضعیت شیوع ویروس کرونا نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کردیم. حدود ۲ ماه آینده لیگ برتر هندبال فرانسه به پایان می‌رسد و تیم‌ها برا اساس امتیاز‌های به دست آورده در جدول رده بندی جای می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار