سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی:

واردات لوازم خانگی کره ای به ضرر تولید داخل است

غزنوی اظهار کرد: در سال‌های اخیر ما در صنعت لوازم خانگی شاهد افزایش تولید بوده‌ایم و در حال حاضر احتیاجی به واردات این محصولات نداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: برند‌های قوی ایجاد شده در کشور باعث اشتغال جوانان در کشور شده، ایران در تولید لوازم خانگی خودکفا شده و هیچ دلیلی برای واردات نیست.

او افزود: نیاز بازار و حتی بیشتر از آن در صنایع داخل تولید شده است، اما نگرانی در این مسئله است که سرمایه گذاری‌های زیادی در این یکی دو سال به خاطر تحریم در کشور ایجاد شده باشد.

به گفته سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی ما در تولید لوازم خانگی داخلی هویت پیدا کرده‌ایم و تنها نگرانی ما از این است که با ارتباط و گشایشی که با کشور کره خواهیم داشت، تولید داخلی لوازم خانگی ضرر ببیند.

غزنوی گفت: متاسفانه در هر حوزه‌ای که سرمایه گذاری کردیم در همان حوزه مجوز واردات صادر شده است.

او افزود: صنعت لوازم خانگی در تولید کالای نهایی کاملا خودکفا شده است پس احتیاجی به وارد کردن کالا به داخل کشور نیست، ولی برای استقبال از سرمایه گذاری خارجی بهتر است در حوزه‌های دیگر اقدام کنیم. ایران در صنعت لوازم خانگی در مواد اولیه هیچ مشکلی ندارد و علاوه بر این تولید صنایع لوازم خانگی زیاد شده است و شاهد افزایش تولید هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
حمایت یکطرفه همراه با انحصار باعث ضرر مصرف کنند و تولید رانت می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
از کشورهایی که در دوران تحریم به ایران کمک نکردندنباید واردات غیر ضرور داشته باشیم .خصوصا لوازم منزل که بومی شده
الان می بایست خودرو خصوصا کامیونهای سنگین وارد کنند
آخرین اخبار