رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۱۳ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: چندسالی است که ایام سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی یعنی ۱۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه را به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری کرده‌اند.

او افزود: این ایام فرصتی است که حوزه‌های هنری و دستگاه‌هایی که همکاری لازم در این امور را دارند، ویژه برنامه‌هایی جهت یاد بود این شهید بزرگوار و اندیشه‌های او و ماهیت و مصادیق هنر انقلاب تبادل نظر داشته باشند.


بیشتر بخوانید


شیروانی اضافه کرد: رونمایی از یک فیلم مستند به‌نام خیم‌بری، رونمایی از کتاب بُرشکن، تولید و انتشار کلیپ با موضوع انقلاب اسلامی و نشست نقد کتاب تاریخ انقلاب چهارمحال و بختیاری، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است، که ممکن است به دلیل شرایط به وجود آمده عضی از آن‌ها برگزار نشوند.

او اظهار داشت: دیدار با منتخبان رسانه‌ها، نشست هم‌اندیشی تحولات شعر و موسیقی، اجرای زنده سرود، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای استان، اجرای نمایش خیابانی، ارائه لوح نمایش نویسی و بررسی وضعیت ثبت و ضبط شفاهی در استان، بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

شیروانی ادامه داد: تمامی این فعالیت‌ها جهت حفظ و ترویج گفتمان انقلاب، متوجه ساختن مسئولین و مردم، اهمیت هنر، بهره‌گیری از هنر جهت امید، شادی و نشاط در استان است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار