آیفون ۱۲ پرفروش‌ترین گوشی جهان در ژانویه ۲۰۲۱

شرکت اپل با آیفون های خود نماینده های زیادی در فهرست پرفروش ترین گوشی های ژانویه سال ۲۰۲۱ دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر سال ۲۰۲۰ بود که شرکت اپل از چهار تلفن سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد و اکنون، طبق آخرین گزارش ها، نسخه استاندارد این سری آیفون در ژانویه ۲۰۲۱ به پرفروش‌ترین گوشی جهان تبدیل شده است. سال گذشته آیفون ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی جهان بود و به نظر می‌رسد اکنون آیفون ۱۲ نیز در همین راستا حرکت می‌کند، زیرا در ماه اول سال ۲۰۲۱ توانست بیشترین فروش را در میان سایر گوشی‌های هوشمند تجربه کند.

آیفون ۱۲ تنها تلفن پرفروش اپل در ژانویه ۲۰۲۱ نبود و در واقع نسخه‌های Pro Max و Pro این سری، به ترتیب دومین و سومین گوشی‌های پرفروش بازار هستند. این محصولات ۷۱ درصد از کل فروش اپل در این ماه را به خود اختصاص داده‌اند. بعد از این دستگاه‌ها، آیفون ۱۱ دیده می‌شود که با توجه به ویژگی‌ها و قیمت مناسب، چنین فروشی طبیعی به نظر می‌رسد.

بزرگترین بازنده فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در ژانویه ۲۰۲۱، آیفون ۱۲ مینی است که در رده هشتم جدول قرار دارد. چنین رتبه‌ای نشان می‌دهد که کاربران از این تلفن جمع و جور استقبال نمی‌کنند.

این گوشی هوشمند فروش خوبی در بازار ندارد و گزارش‌هایی مبنی بر متوقف شدن تولید آن منتشر شده است، با این حال به نظر می‌رسد اپل با وجود چنین فروش ناامیدکننده‌ای همچنان در حال توسعه آیفون ۱۳ مینی است و می‌خواهد آن را تولید کند.

پرفروش‌ترین گوشی جهان

فهرست پرفروش‌ترین‌ گوشی های ژانویه ۲۰۲۱

در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های ژانویه ۲۰۲۱، مدل ۲۰۲۰ آیفون SE نیز دیده می‌شود که در جایگاه دهم خودنمایی می‌کند؛ بنابراین شش گوشی در این فهرست از محصولات اپل وجود دارد و بقیه توسط شیائومی و سامسونگ ساخته شده اند.

شیائومی با Redmi ۹A و ۹ به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم و Galaxy A۲۱S سامسونگ در رده هفتم قرار دارد. Galaxy A۳۱ نیز موفق شد در رده نهم جدول قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار