صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ویژه‌ای برای انتخابات پیش رو شورا‌های اسلامی شهر و روستا پیش بینی کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز ویژه برنامه‌های «آرمانِ ده»، «راه فردا»، «گفتگوی ویژه خبری»، «حرف حساب» و «به وقت مردم» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از تلویزیون و رادیو پخش می‌کند.

رحیمی افزود: ویژه برنامه تلویزیونی «آرمانِ ده» با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان در انتخابات شورا‌های روستا با بخش‌های: گفتگو با کارشناسان درباره پتانسیل‌های روستاها، گفتگو با بخشداران در خصوص ظرفیت‌های مختلف روستایی هربخش، نمایش عروسکی درباره وعده‌های انتخاباتی کاندیدا‌های شوراها، گفتگوی تلفنی با معتمدین و اهالی روستاها، بخش گزارشی با موضوع معرفی روستا‌های استان و به تصویر کشیدن ظرفیت کارگاه‌های تولیدی، پتانسیل‌های گردشگری و کشاورزی روستا‌ها پخش می‌شود.

او اضافه کرد: این ویژه برنامه به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه تلویزیونی «راه فردا» هم به صورت گفتگوی استودیویی با حضور کارشناس درباره ظرفیت شورا‌های شهر، کارکرد و نقش و جایگاه شورای شهر و شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی بصورت گزارشی و کارشناسی روی آنتن می‌رود.

به گفته رحیمی، این برنامه دارای بخش‌های متنوعی همچون: اطلاعات تصویری جایگاه شورا و اهمیت شورا در قانون اساسی بصورت موشن گرافیک و گفتگو با خبرنگاران است.

او اضافه کرد: «راه فردا» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی سه شنبه‌ها به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر این پخش تیزر، نماهنگ و زیرنویس‌هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است.

رحیمی افزود: ویژه برنامه «حرف حساب» هم با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف روز‌های شنبه و دوشنبه ساعت ۱۲ و پنج دقیقه و بازپخش آن روز‌های سه شنبه و پنجشنبه به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و میزگرد انتخاباتی «به وقت مردم» پنجشنبه‌ها ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه و بازپخش آن روز‌های جمعه ساعت ۱۱ و چهل و پنج دقیقه به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا از رادیو قزوین پخش خواهد شد.

رحیمی همچنین بیان داشت: خبر مرکز قزوین هم گفتگوی ویژه خبری را با همین موضوع با حضوراساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و رسانه‌ای استان روز‌های دوشنبه و سه شنبه به تهیه کنندگی علی صفری بعد از خبر ساعت ۲۰ روی آنتن می‌برد.

او افزود: خبر مرکز قزوین همچنین جلسات ستاد انتخابات استان، رویداد‌ها و مناسبت‌های مرتبط با انتخابات را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.