سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان قبل از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران با وجود ابتلای ۱۰ عضو مازندرانی‌ها به ویروس کرونا، اظهار کرد: من فکر می‌کنم دلایل لغو بازی کافی نبود در هر صورت ما اطلاع پیدا کردیم که تعدادی از کادرفنی و بازیکنان نساجی به کرونا مبتلا شدند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داریم. البته کرونایی‌های نساجی شامل بازیکنان جوان یا مصدوم بودند و تیم کاملشان با ما بازی کرد.    

او درباره اینکه نگران این نبودید که یکی از بازیکنان نساجی ناقل به ویروس کرونا باشد، گفت: ما در همه بازی‌ها نگران هستیم و هر بازی انجام می‌شود این امکان وجود دارد که اعضای تیم حریف یا خودمان مبتلا به کرونا باشیم. به هر حال کرونایی‌های نساجی به حد نصاب نرسیدند و اگر شیوه نامه‌های  بهداشتی و قوانین به صورتی بود که نباید بازی با نساجی انجام می‌شد در آن صورت ما هم اصرار به برگزاری این بازی نداشتیم. بازی با ذوب آهن هم به علت کرونایی بودن نفرات حریف لغو شد و ما هم از تصمیم گرفته شده تبعیت کردیم. امیدوارم به مرحله‌ای برسیم که این نگرانی‌ها نباشد و از مسئولان می‌خواهیم که در ورود واکسن کرونا سرعت بیشتری داشته باشند.

حباب امنیتی برای قرنطینه در هتل هند نیست  

گل محمدی درباره زمان سفر تیم فوتبال پرسپولیس به هند گفت: طبق برنامه ما با پرواز چارتر ساعت ۳۰: ۹ صبح عازم هند می‌شویم. همه چیز مشخص شده است، اما نگرانی وجود دارد که حباب امنیتی برای قرنطینه در هتل نیست و متاسفانه مهمان‌های دیگر هم در این هتل حضور دارند  و همه اتاق های هتل پر است. همچنین همه امکانات هتل از جمله استخر، مشترک است. شیوع ویروس کرونا در هند زیاد است و ان شا الله اتفاقی رخ ندهد.  

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه موقعیت‌های از دست رفته، پاشنه آشیل این تیم در آسیا نمی‌شود، گفت: بعد از ۶ ماه ما در خط حمله عیسی آل کثیر را داریم و مغانلو هم شاید در شرایط مسابقه نباشد. این‌که بخواهیم روی مهاجمان خود  فشار بیش از حد بگذاریم که چرا گل نمی‌زنند، کار درستی نیست. باید به آن‌ها اعتماد کنیم و اگر مشکلی به وجود بیاید و گلی زده نشود و موقعیت از دست بدهند، مسئولیتش با من است.
 
او افزود: به طور حتم یک جای کار من ایراد داشته که این‌ها نتوانسته‌اند کارشان را درست انجام دهند. خواهش می‌کنم روی بازیکنان خط حمله فشار نیاوریم. من ایمان و اعتقاد زیادی به آن‌ها دارم و مطمئنم با اعتماد به آن‌ها نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت آل کثیر عنوان کرد: او تجربه سختی بعد از محرومیتش داشته است. هنوز هم اعتقاد داریم که محرومیتش سخت گیرانه بود و می‌توانستند از آن راحت بگذرند، چون در گذشته هم انجام داده بود. باید سعی کنیم اعتمادش را جلب و از او استفاده خوبی کنیم. عیسی پر تلاش و پر انگیزه است و می‌خواهد که چند ماهی که نبوده را جبران کند. ان شالله که عیسی هم جواب خوبی به ما بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
خوب خدا را شکر اولین بهانه جور شد. خودش میدونه که قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا.
آخرین اخبار