آشیانه جنگنده‌های سعودی در جیزان هدف حمله پهپادی یمنی‌ها قرار گرفت

یگان پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آشیانه جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در فرودگاه جیزان را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد یگان پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در حمله‌ای هوایی آشیانه جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در فرودگاه جیزان را هدف قرار دهد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد این حمله با استفاده از پهپاد‌های قاصف ۲k علیه فرودگاه جیزان و به تلافی تداوم تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن انجام شده است.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که پیش‌تر شبکه خبری المسیره اعلام کرده بود یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام عملیات پهپادی این کشور به ‌وسیله هواپیمای بدون سرنشین قاصف ۲K علیه پایگاه هوایی ملک خالد واقع در «خمیس مشیط» در عربستان سعودی خبر داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد روز گذشته نیز با اشاره به عملیات موفقیت آمیز نیروهای یمنی علیه مواضع سعودی‌ها گفت: یگان پهپادی ارتش یمن مواضع حساسی از پایگاه هوایی «ملک خالد» واقع در خمیس مشیط عربستان سعودی را توسط دو پهپاد قاصف ۲K هدف قرار داد.

وبگاه ویکیلیکس سعودی اعلام کرد که ناکارآمدی سامانه‌های دفاع هوایی عربستان در برابر حملات هوایی و موشکی یمن علیه اهداف نظامی و اقتصادی این کشور، مقامات نظامی سعودی را بر آن داشته تا به‌دنبال جایگزینی مناسب برای این سامانه‌ها باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار