زنگنه وزیر نفت در زابل گفت: خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه کلی سیستان و بسیاری از شهرهای آن در اواخر کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیژن نامدار زنگنه  در سفر به سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه کلی سیستان و بسیاری از شهرهای آن در اواخر کار بوده و به زودی این خط انتقال در بیشتر این شهرها افتتاح می‌شود.

او  با بیان اینکه بخش مهمی از زابل شبکه دارد و از طریق گاز CNG تامین می‌شود افزود: به صورت مطمئن این گاز برای مردم به ویژه صنایع و گلخانه‌ها برای کشت دارای اهمیت بوده و به امید خدا در مرحله بعد از آن برای صادرات به افغانستان استفاده خواهیم کرد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است بیان کرد: امروز با کمک استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان و مقامات استان از نزدیک مشکلات را پیگیری و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر موانعی هم وجود دارد رفع تا در همین سه یا چهار ماهه این کار به انجام برسد.

 بیژن زنگنه وزیر نفت صبح امروز/پنجشنبه/ در جریان سفر به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار این استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

بازدید از ایستگاه CNG در شهر زابل، خط ٢٤ اینچ دشتک_زابل، شبکه توزیع شهرستان زهک و شرکت در نشست بررسی طرح های انتقال گاز سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری شهرستان زابل از مهمترین برنامه‌های وزیر نفت در این سفر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار