او با بیان اینکه با جلسات مختلفی که با دانشگاه آزاد داشتیم، توانستیم بدهیمان را پرداخت کنیم و بخش قابل توجهی مسائل و مشکلات حل شد، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم پرداختیهای مناسبی داشته باشیم و امور دانشجویان را سر و سامان دهیم نیاز بود سامانهای داشته باشیم که با دقت، کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر بتوانیم امور دانشجویانمان را انجام دهیم.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه دانشجویی راهاندازی شد، بیان کرد: هر دانشجویی باید وارد سامانه میشد و اطلاعات خود را بارگذاری میکرد، ما نیز در دسترسی مختلفی که داشتیم، با بانکهای اطلاعاتی مختلفی که داخل و خارج سازمان بود اطلاعات را تایید میکردیم و افراد در دستهبندیهای مختلف قرار میگرفتند.
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولانی که دارای درجه معلولیت متوسط، شدید و خیلی شدید بودند و ۷ دهک پایینی بودند قانونا موظف بودیم برای آنها آموزش عالی رایگان فراهم کنیم.
او با بیان اینکه البته فرزندان تحت سرپرستی سازمان در اولویت یک پرداخت بودند، تصریح کرد: مابقی افراد تحت پوشش، در اولویت دو ما قرار داشتند و ما براساس بودجه باید تصمیمگیری میکردیم که تا چه میزان باید شهریه این افراد را پرداخت کنیم.
رضازاده ادامه داد: با راهاندازی سامانه و ثبتنام آمار دقیقتر شد همچنین با بررسی بودجهای که داشتیم و از این طریق آمار اضافهای که کاهش پیدا کرد توانستیم علاوه بر پرداخت اولویت یک به صورت صد درصدی، شهریه همه افراد تحت پوشش را به شرط اینکه در سامانه ثبت نام و مدارکشان را بارگذاری کرده باشند به طور صددرصد پرداخت کنیم
او با بیان اینکه استثنایی که وجود داشت در مبالغی بود که نرمال نبود و عدد و رقمها بالا بود و آنجا هم اولویت یک به صورت صد درصد پرداخت شد، گفت: اولویت دو براساس مقطع تحصیلی دستهبندی شدند؛ افرادی که در مقطع دکترا تحصیل میکردند تا سقف ۱۰ میلیون تومان، افرادی که در مقطع فوق لیسانس تحصیل میکردند تا سقف ۷ میلیون تومان و فوق دیپلم و لیسانس نیز در سقف ۵ میلیون تومان را پرداخت کردیم، بنابراین توانستیم وضعیت دانشجویی را ساماندهی کنیم.
انتهای پیام/