شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای ائتلاف اصولگرایان هنوز لیستی برای انتخابات شورای شهر ارائه نکرده است

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب گفت: شورای ائتلاف فهرستی برای انتخابات شورای شهر منتشر نکرده و شورای انتخاب این شورا در حال شکل گرفتن است.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادغام لیست شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ اظهار کرد: افراد مختلفی که به عنوان افراد نیرو‌های انقلاب قرار است در انتخابات سال ۱۴۰۰ وارد شوند هر کدام لیست‌هایی را آماده و منتشر کرده اند، اما شورای ائتلاف هنوز فهرستی را منتشر نکرده و شورای انتخاب این شورا به تازگی در حال شکل گرفتن است.

دبیرکل جمعیت جانبازان افزود: اصولگرایان بر این اعتقاد هستند که با هم افزایی فهرست مشترکی اعلام کنند و این که چه قدر محقق می‌شود باید در ادامه دید که رایزنی‌ها به کجا می‌رسد. برخی از فهرست‌ها هنوز شکل نگرفته و به همین دلیل نمی‌توان لیست نهایی و ادغام شده را اعلام کرد.

این فعال اصولگرا درباره حضور مهدی چمران در انتخابات شورای شهر تهران گفت: در فهرست‌هایی که تاکنون منتشر شده اسم وی دیده شده است، اما باید دید نام وی در نهایت در فهرست مشترکی که قرار است اعلام شود حضور دارد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار