همه مدارس مازندران تا پایان هفته آینده بطور کامل تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربانعلی سهرابی سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با اشاره به خیز جدید کرونا و وضعیت اضطراری شهر‌های مازندران، گفت: در رنگ‌بندی جدید، فعالیت مدارس استان در شهر‌های نارنجی و قرمز حداقل تا پایان هفته آینده به طور کامل تعطیل و آموزش به صورت مجازی می‌باشد.

او با اشاره به رنگ‌بندی جدید شهر‌های کشور از سوی ستاد ملی کرونا، افزود: فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیر حضوری بوده و حضور کادر اداری در مدارس تا پایان هفته آینده ممنوع می‌باشد. 


سهرابی  با بیان اینکه  مدارس، آموزشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش کاملا تعطیل است و تا پایان هفته آینده تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشایی این اماکن را نداریم،افزود: فعالیت کادر دفتری مدارس نیز باید به شکل دورکاری و غیرحضوری انجام شود. برای مدارس و مراکز آموزشی متخلف نیز جریمه‌هایی در نظر گرفته شده‌است.

او گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که در یکسال گذشته برای انجام امور و آموزش دانش‌آموزان به شکل مجازی فراهم شده، کارکنان دفتری و مدیران مدارس در شرایط دورکاری نیز باید به صورت آنلاین پاسخگوی اولیا و بخشنامه‌های اداری باشند.

سهرابی  با بیان اینکه تمام بخشنامه‌ها از طریق سیستمی به مدارس ارسال می‌شود و پاسخ به این نامه‌های اداری نیز به همین روش است،افزود: از این‌رو در وضعیت کنونی نیازی به حضور کادر دفتری مدارس در مدرسه نیست.

او  گفت: حضور کارکنان اداری ادارات در شهر‌های با وضعیت قرمز به میزان یک سوم حضور در محل کار و مابقی به صورت دورکاری ودر شهر‌های نارنجی نیز این میزان به صورت ۵۰ درصد حضوری و پنجاه درصد دورکاری می‌باشد.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود: مأموریت‌های غیرضروری لغو وبرگزاری جلسات کاملا ضروری با رعایت الزامات بهداشتی حداکثر تا ۱۵ نفر مجاز می‌باشد چراکه اولویت ما حفظ سلامت همکاران است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار