مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمادگی این استان برای میزبانی رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات جهانی لهستان را اعلام کرد.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هندبال ایران ظرفیت بالایی دارد و برخورداری از بازیکنانی که اکنون در معتبرترین لیگ‌های اروپایی توپ می‌زنند تاییدی بر این مدعاست و امیدوارم میزبانی این رویداد موجب رسیدن تیم ملی هندبال ایران به رقابت‌های جهانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان یادآور شد: آخرین میزبانی ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا به ۱۴ سال پیش باز مَی گردد که اصفهان میزبان بود و علاوه بر آن، اصفهان سابقه میزبانی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا و رویداد‌های بین المللی هندبال را هم داشته است.

او افزود: خوشبختانه اکنون نیز با توجه به اینکه اصفهان از سالن شش هزار نفری با استاندارد‌های بین المللی برخوردار است و سالن‌های پیروزی، هفده شهریور و شهید سجادی هم امکان میزبانی و تمرینی را دارا هستند، این تمایل در مجموعه مدیریتی اصفهان وجود دارد که بار دیگر اصفهان میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا شود.

طباطبایی، اصفهان را یکی از استان‌های پیشرو و پیشگام در هندبال ایران دانست و اظهار کرد: هیئت هندبال از مجموعه نیروی انسانی کارآمد و متخصص برخوردار است و به این شاخصه، همراهی همیشگی استانداری، شهرداری و دیگر نهاد‌های مرتبط برای میزبانی مطلوب و در خور شان جمهوری اسلامی ایران را باید اضافه کنم.

او تصریح کرد: آنچه مسلم است اصفهان آمادگی صد در صد برای بهترین میزبانی از این رویداد را دارد و اعلام می‌کنیم در این زمینه شرایط میزبانی و امکانات اصفهان برای برگزاری رقابت‌های هندبال آسیا را طی نامه‌ای مکتوب به فدراسیون هندبال و وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.