فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت:مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز تویسرکان ۲۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد معصومی,فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت:در اجرای طرح‌ مبارزه با قاچاق، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان - کنگاور به یک دستگاه کامیون سفیدرنگ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ تن ذرت که به صورت عرضه خارج از شبکه از تویسرکان بارگیری و در حال انتقال به شهر‌های اطراف بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

معصومی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در شهر تویسرکان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: با به کارگیری شگرد‌های پلیسی، سه سارق شناسایی و دستگیر شدند که پس از تحقیقات فنی و در مواجهه با ادله و مدارک مجموعا، به چهار فقره سرقت اعتراف کردند و محل‌های سرقت توسط سارقان بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

او اضافه کرد:با دعوت از مال باختگان وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به آنان تحویل و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی ضد سرقت، هرگونه خبر و اطلاعی که از مجرمان یا زندانیان آزاد شده دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.