فرماندار البرز از اجرای محدودیت‌های قرمز کرونایی به مدت دو هفته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصیری فرماندار البرز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گفت: با تغییر وضعیت شهرستان به رنگ قرمز از امروز فعالیت‌های جمعی، اجتماعی و گروهی و فعالیت صنوف به استثناء مشاغل گروه یک به مدت دو هفته تعطیل است.

نصیری افزود: خانواده‌هایی که برای برپایی مراسم جشن و عروسی و عزا و ترحیم در هر جا و مکان اقدام کنند به عنوان تهدید کنندگان سلامت مردم تلقی و برخورد شدید می‌شود.

او اضافه کرد: ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان ممنوع است و در مبادی ورودی شهر‌ها توسط پلیس جلو گیری و برگشت داده خواهد شد و جریمه یک میلیون تومانی به همراه خواهد داشت.

فرماندار البرز همچنین بیان کرد: تردد خودرو‌ها بعد از ساعت ۲۲ ممنوع و توسط پلیس ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

نصیری افزود: هرکس بصورت غیر قانونی و برخلاف قوانین و مصوبات ستاد عمل نماید به عنوان متهم مورد پیگرد قضایی قرار میگیرد.

فرماندار البرز از راه اندازی گشت کنترل و نظارت خبر داد و گفت:در ادارات دولتی و مراکز عمومی اگر رعایت پروتکل اجرا نگردد با مدیران و کارکنان برخورد قانونی بعمل می‌آید.

نصیری افزود: با بررسی‌های بعمل آمده و بازرسی‌های سرزده توسط شبکه بهداشت متاسفانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کارکنان و مراجعین در ادارات و بانک‌ها کاهش یافته و نگران کننده است و هشدار داده می‌شود در صورت مشاهده مجدد به فوریت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.