در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.21.8.2 – جدیدترین و آخرین نسخه بتا از واتس‌ اپ

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتس‌اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتس‌اپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود StoryArt – Insta story editor 3.0.2 – برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام

در روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این شبکه اجتماعی بخش استوری‌ها است؛ اما محیط ساخت استوری در اینستاگرام برای بسیاری از افراد کسل کننده شده و اشخاص ترجیح می‌دهند از سایر نرم افزارها برای ساخت استوری‌های خود استفاده کنند.

برنامه StoryArt – Insta story editor for Instagram Pro عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت استوری‌های زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ryzenrise توسعه داده شده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این نرم افزار شامل بیش از ۳۰۰ قالب متفاوت استوری و فونت نوشتاری می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد استوری‌های مختلفی را درست کنند و همیشه ایده‌ای جدید داشته باشند.

دانلود StoryArt – Insta story editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Weather:Widget Forecast Radar Pro 5.1.3.0 – برنامه هواشناسی کامل و قدرتمند

برنامه 1Weather:Widget Forecast Radar Pro یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشتن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به‌ راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید. این نرم‌افزار آب‌ و هوای هر منطقه را به صورت پیوسته تحت بررسی قرار می‌دهد تا برترین پیش بینی ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. افرادی که این برنامه را دانلود می‌کنند می‌توانند از آب و هوای یک هفته آینده مناطق مورد نظرشان با خبر شوند.

دانلود 1Weather:Widget Forecast Radar
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود IGTV 182.0.0.30.124 – برنامه تلویزیون اینستاگرام

شبکه اینستاگرام یکی از برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی فعلی موجود در دنیای اپلیکیشن‌های موبایل است. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان اشتراک‌گذاری فیلم و عکس را می‌دهد اما در اشتراک‌‌گذاری این موارد محدودیت‌هایی نیز وجود دارد؛ برای مثال تصاویر باید در اندازه‌ای مشخص در اینستاگرام بارگذاری شوند و ویدئوهای نیز حداکثر باید یک دقیقه طول داشته باشند.

اما نزدیک به دو سال است که اینستاگرام امکان ارسال ویدئوهای طولانی‌تر را به کاربران داده است، این ویدئوها بر بستر IGTV که متعلق به اینستاگرام است بارگذاری می‌شوند. برنامه IGTV در حال حاضر روی نسخه‌های اخیر اینستاگرام قابل دسترسی است، اما این شرکت اپلیکیشنی مستقل از اینستاگرام و با نام IGTV را عرضه کرده تا کاربران راحت‌تر به ویدئوهای موجود در این شبکه دسترسی داشته باشند.

دانلود IGTV

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود ماشین حساب علمی و قدرتمند HiEdu برای اندروید

برنامه HiEdu Scientific Calculator Pro یکی از ماشین حساب های علمی و قدرتمند است که در گوگل پلی منتشر شده. این برنامه با بهره مندی از توابعی گوناگون اجازه خواهد داد تا به آسانی هر چه تمام‌تر محاسبات خود را در زمینه های مختلف انجام داده و پاسخی دقیق را دریافت نمایید.

دو حالت صفحه استاندارد و علمی در اختیار شما قرار دارد که هر کسی با توجه به نیاز هایش قادر به فعال سازی آن ها است. اگر بخواهیم این ابزار فوق پیشرفته را برای شما به زبان ساده تری شرح دهیم می توان آن را مجموعه ای از امکانات موجود در پیشرفته ترین ماشین حساب های کاسیو دانست که تجربه ای فوق العاده را در اختیار تان قرار می دهد.

دانلود ماشین حساب علمی و قدرتمند اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.20.8

برنامه بلد (Balad) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Balad توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

نقشه های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روز تر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه ها نیز، به سرعت ویرایش می شود. این برنامه با الگوریتم های هوشمندی که دارد می تواند بهترین و سریع ترین مسیر ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

اگر در مسیر انتخابی مشکلی مثل تصادف،‌ خرابی جاده و … نیز پیش بیاید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد. از جالبترین امکانات مسیریاب بلد می توان به نمایش طرح زوج و فرد اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد.

اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل همراه تمامی امکانات و اعلان های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید این اپلیکشین را از دست ندهید.

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Firefox Nightly for Developers 210329.00.12 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود KMPlayer 31.03.300 - پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر برای اندروید

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  این نرم افزار برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود کردن آن در آخر این خبر می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید. اپلیکیشن KMPlayer با ده‌ها هزار دانلود در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود AIMP 3.10-Build-972 – پلیر صوتی محبوب و پر امکانات

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

نرم افزار AIMP با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی عملکرد قابل قبولی داشته و فایل‌های صوتی مورد علاقه شما را با بهترین کیفیت پخش خواهد کرد. رابط کاربری این اپلیکیشن همانند نسخه پیش‌فرض ویندوزی بوده و پیچیدگی خاصی در استفاده از آن دیده نمی‌شود؛ چرا که همه بخش‌ها و قسمت‌های لازم در دسترس بوده و کاربران هنگام استفاده از آن دچار سردرگمی نخواهند شد.

دانلود AIMP 3.01-Build-972 – پلیر صوتی محبوب، جالب و پر امکانات

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Google Gmail 2021.03.21.366143478 – برنامه رسمی جیمیل

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می‌توانید بدون مشکل در سریع‌ترین زمان به صندوق نامه‌های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید.

در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه‌های الکترونیکی مختل شود.

از ویژگی‌های ارزشمند این نرم افزار می‌توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل‌های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

این برنامه همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد در صورت تمایل ایمیل‌های مختلف را ستاره‌دار کنند و برچسب‌های مختلف را برای شناسایی سریع‌تر و بهتر به آن‌ها بچسبانند.

دانلود Google Gmail

 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.