۴۹ کارگاه مجازی فصل بهار این مجموعه از ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز‌می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیائی مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی مهارت‌های زندگی و... با شرکت مخاطبان گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار‌ می‌شود و تا پایان خرداد ماه ادامه‌ خواهد‌ داشت.
وی تصریح کرد: افزایش علاقه‌مندان و روند رو به رشد دوره‌های تخصصی برخط  نخستین گام‌های کانون در سال ۱۳۹۹، با برپایی ۴۴ کارگاه تخصصی و شرکت ۷۶۶ عضو در ۶۱۹۲ ساعت آموزشی برداشته‌شد و نقش تاثیر‌گذاری در پیش‌گیری از گسست‌های فرهنگی و آموزشی روز‌های کرونایی داشت.
ضیائی افزود: این درحالی است که مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مقاطعی از سال گذشته حضور کودکان و نوجوانان و برپایی کارگاه‌های حضوری را تجربه‌کرد و برگزاری ۸ کارگاه عمومی برخط (قصه‌گویی، معرفی شخصیت، بحث و نقد کتاب، تمرین نقد و گفتگو، نمایش و نقد فیلم و انیمیشن و...) نیز نقشی سازنده در خدمات‌رسانی به مخاطبان داشت.

ضیائی در این میان به برپایی ۴۹ کارگاه تخصصی فصل بهار ۱۴۰۰ کانون گیلان اشاره و با امید‌بخش توصیف‌کردن استقبال علاقه‌مندان اظهار‌کرد: این امر گویای توفیق این مجموعه در جذب و پایدارسازی اعضا به‌شمار‌می‌رود.

وی  این روند رو به رشد را مرهون جریان‌سازی تفکرات تازه و توسعه‌ی زیر‌ساخت‌ها، برگزاری کارگاه‌ها در سطح ملی، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و بهره‌گیری از مدرسان صاحب‌نام رشته‌های مختلف دانست و همراه‌سازی ۴۳ مدرس آگاه و با تجربه استان در برگزاری این کارگاه‌ها را دست‌آوردی ارزش‌مند خواند.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه ارایه‌ گواهی شرکت در کارگاه‌های برخط و امکان حضور اعضای مستعد در انجمن‌های تخصصی کانون از جمله برنامه هایی است که انجام شده است، گفت: تشکیل کارگاه‌های حضوری و استمرار برگزاری دوره‌های مجازی از اهداف کانون در دوران پسا‌کرونا است که با جدیت هرچه بیش‌تر دنبال خواهد‌شد.

 اسفندیار ضیائی با قدردانی از همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم نهاد فعال در حوزه فرهنگ  از مخاطبان دعوت کرد با مراجعه به نشانی: gilan.kpf.ir  از روند برگزاری این کارگاه ها اطلاع یابند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.