طراح جواهر و هنرمند اصفهانی گفت: با الهام ازصنایع دستی و پل‌های تاریخی اصفهان ۶۰ اثرهنری را از طلا، طراحی و ساخته ام.

فائزه شریف النسبی طراح جواهر و هنرمند اصفهانی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: با الهام ازصنایع دستی و پل‌های تاریخی اصفهان ۶۰ اثر را طراحی و ساخته ام.

او گفت: علاقه من به شهرم اصفهان باعث شد تا برای طراحی و ساخت جواهرات از ازصنایع دستی مانند مینا کاری، خاتم کاری، نقاشی روی استخوان شتر، قلمزنی و همچنین آثار باستانی اصفهان بهره بگیرم.

طراح جواهر و هنرمند اصفهانی افزود:برای ساخت این دست سازه‌ها یک سال را به مطالعه، شناخت و عکاسی از آثار نصف جهان پرداختم.

فائزه شریف النسبی در خصوص اهمیت صادرات جواهرات بیان کرد: ضروری‌ترین اقدام برای شناساندن آثار، صادرات آنهاست و همین موضوع باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای هنرمندان می‌شود.

او ادامه داد: برای ساخت طرح‌ها موضوع یا داستانی را در نظر میگیرم و مردم اصفهان و حتی مردم سایر استان‌ها از این نوع ساخت، استقبال زیادی می‌کنند.

طراح جواهر و هنرمند اصفهانی اظهار کرد:تا کنون آثارم در نمایشگاه‌های خارجی آرت فر چزنا در ایتالیا و گالری لیندا فارل درپاریس به نمایش گذاشته شده است.

ساخت مجسمه مشاهیر اصفهان مانند تندیس استاد حسن کسایی واستاد محمد مهریار در موزه پرستیژ لند اصفهان از دیگر آثار این هنرمند است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.