امام جمعه آبادان با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق شعار سال گفت: موانع و مشکلات سد راه بخش تولید با ظرفیت های موجود در آبادان قابل حل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان  دیروز در دیدار با معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی ،توجه خاص مسولان محلی برای برطرف کردن موانع تولید در شهرستان آبادان را خواستار شد و گفت:بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و صنایع راکد با توجه قابل برطرف شدن هستند و این مهم در رونق اقتصادی شهرستان آبادان تاثیرگذار خواهد بود.

او در ادامه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان  "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" گفت: نامگذاری امسال نباید در حد شعار باقی بماند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: همه مسئولان باید برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال در راستای رفع موانع تولید، همت کنند.

او افزود: بیانات راهگشای رهبر انقلاب اسلامی در اول فروردین سال ۱۴۰۰ حاوی فرازها و نکات مهمی است که با تامل در آن نکات بیشتری نیز به دست خواهد آمد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۱۰ سال گذشته با نامگذاری سال‌ها به مساله راهبردی تولید اشاره کرده‌اند که این موضوع باید به صورت جدی و عملیاتی از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

بتول سعیدی‌زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه ی انسانی فرمانداری آبادان نیز در این دیدار گفت:تحقق شعار امسال نیازمند عزم جدی، برنامه ریزی صحیح و اجرای طرح‌های مهم و اثرگذار در شهرستان آبادان است.

او افزود:با برنامه ریزی صحیح می توان ضمن شناسایی و اولویت بندی طرح‌های تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال در شهرستان آبادان وارد عمل شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه ی انسانی فرمانداری آبادان با اشاره به تاثیرمخرب ویروس کرونا بر اقتصاد به خصوص گردشگری و تجارت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر افزود:کرونا مشکلاتی را برای معیشت مردم ایجاد کرده است.

سعیدی‌زاده با تاکید بررعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در منطقه گفت:با توجه به وضعیت قرمز آبادان اجرای کامل قوانین و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.