معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:عملیات اجرایی دو بانده کردن ۳۰ کیلومتر از محور‌های محور بیرجند به قاین و محور بیرجند به سمت نهبندان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در محور بیرجند به قاین و محور بیرجند به سمت نهبندان حدود ۹۰ کیلومتر از آن، ۴۵ کیلومتر به سمت قاین و ۴۵ کیلومتر به سمت سربیشه دارای باند دوم است.

او با اشاره به این که با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی دو بانده کردن ۳۰ کیلومتر از این محور‌ها آغاز شده است افزود: عملیات خاکی در حال اجرا است، در این محور ۳ پل با دهنه‌های بلندی وجود دارد که عملیات دو بانده کردن را کمی طولانی کرده است.

فرهادی با توجه به این در چند روز گذشته در محور بشرویه به سمت فردوس تصادف اتفاق رخ داده اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده و گزارش پلیس راه مشخص شد که علت تصادف صد در صد خطای انسانی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: دوبانده کردن محور‌ها شاخص‌هایی می‌طلبد که عمده شاخص آن میزان تردد محور است.

او بیان کرد: یکی از کار‌هایی که امسال در دستور کار قرار گرفته است افزایش تعداد راه‌های ترانزیتی در استان است.

فرهادی گفت: با توجه به این که استان در کرویدر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد افزایش راه‌های ترانزیتی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با افزایش راه‌های ترانزیتی میزان تردد خودرو‌های سنگین در محور‌ها افزایش پیدا می‌کند که باعث رونق اقتصادی می‌شود و با توزیع بار سنگین به طول عمر محور‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
پل ارتباطی هستیم ولی امکاناتمون هیچ