سرویس مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های نظامی این کشور در کوه‌های حمرین ۶۰ داعشی را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، «سرویس مبارزه با تروریسم عراق» اعلام کرد نیرو‌های نظامی این کشور در عملیاتی به اسم «شیر آماده» (الاسد المتأهب)  که در جهت مبارزه با باقی مانده عناصر داعش اجرا شده است توانستند ۶۰ داعشی را که در غار‌ها و مناطق صعب العبور کوه‌های حمرین مخفی شده بودند را شناسایی و به هلاکت برسانند.

یحیی رسول، سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق نیز در بیان ابعاد این عملیات گفت: عملیات شیر آماده با همکاری سرویس ضد تروریسم عراق و نیروی هوایی شروع شده است، در این عملیات نیرو‌های عراقی توانستند ۱۲۰ غار را که عناصر داعش در آن مخفی شده بودند را تخریب کنند.

رسول افزود: تروریست‌های داعشی بعد از اینکه سنگر گرفتن در کوه‌های «قره جوغ» برایشان ناممکن شد به سمت حمرین فرار کردند با این حال سرویس ضد تروریسم همیشه آن‌ها را زیر نظر داشت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق اضافه کرد: این عملیات از جهت کیفی به نوبه خود یک نوآوری بود؛ همچنین همکاری بین نیرو‌های مسلح نیز مثال زدنی بود.

بعد افزایش تحرکات بقایای گروه تروریستی داعش در مناطق غربی عراق نیرو‌های نظامی این کشور اعم از الحشد الشعبی، ارتش، سرویس ضد تروریسم عراق و دیگر نیرو‌های مسلح بطور مشترک عملیات‌های مشترکی را با هدف نابودی این عناصر شروع کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
درود بر پهلوونای عراقی
آخرین اخبار