صداقت: نیاز به توصیف شرایط فنی پرسپولیس نیست/ سهمیه لیگ برتری خود را حفظ می‌کنیم

مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی گفت: به نظرم نیاز نیست درباره شرایط و کادر فنی بادانش پرسپولیس صحبت کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران امروز قرار است تست کرونا بدهد و به همین علت در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پرسپولیس شرکت نکرد و دستیارش در این نشست حضور پیدا کرد.

مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما فردا یک بازی خوب با تیم باکیفیت پرسپولیس داریم و فکر می‌کنم زیاد لازم به توضیح نیست تا درباره شرایط و کادر فنی با اخلاق و با دانش سرخپوشان صحبت کنیم. من به نمایندگی از باشگاه نساجی برای پرسپولیسی‌ها و ۳ نماینده دیگر کشورمان  آرزوی توفیق در مسابقات  لیگ قهرمانان آسیا را دارم و امیدوارم با دست پر از این رقابت‌ها برگردند.  ما هم تیم نساجی هستیم و سهم خود را از بازی می‌خواهیم. امیدواریم که بتوانیم به برنامه ریزی خود دست یابیم.  

صداقت درباره وضعیت کرونایی‌های تیم نساجی گفت: پزشک تیم نساجی توضیحات کاملی را برای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه کرده، در ۲ مرحله تست کرونا دادیم و مشخص شد که آزمایش کرونای  ۵ عضو کادر فنی و ۵  بازیکن مثبت شده است. طبق برنامه مرحله اول تست کرونا بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گرفته شد که تست کرونای ۷ نفر مثبت شد و روز گذشته هم در مرحله دوم تست، ۳ نفر دیگر به جمع کرونایی‌ها اضافه شدند.  

او افزود: انسان به امید زنده است و ما هم شرایط خوبی داریم. همه تلاشمان این است که سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنیم. کیفیت بالایی داریم. همه اعضای تیم باور قلبی  کامل دارند که  در لیگ می‌مانیم و مطمئن هستیم که این اتفاق رخ می‌دهد.  

مربی نساجی گفت: درست است که ۲ نتیجه خوب و امیدوار کننده گرفته‌ایم، اما تیم نساجی هنوز هم در منطقه قرمز قرار دارد و کادر فنی و بازیکنان بی تجربه نیستند که هدف اصلی  را گم کنیم. ما باید برای آینده تلاش کنیم و هنوز کارمان تمام نشده است. به طور حتم با تمام توان تا آخرین بازی‌های لیگ برتر فوتبال مبارزه می‌کنیم  و جایگاه نساجی این جای جدول نیست.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار