دادستان کل کشور عنوان کرد:

تامین امنیت جامعه مورد توجه ویژه دستگاه قضا

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: باید در قوه قضائیه به تامین امنیت جامعه توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در ارتباط تصویری با مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اراک تامین امنیت جامعه مورد توجه ویژه دستگاه قضا عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری صیانت از حقوق عامه، نظارت بر زندان‌ها و زندانیان، جلوگیری از بازداشت‌های غیرضروری با شرایط موجود بدلیل شیوع کرونا، تلاش برای ایجاد صلح و سازش در بین دعاوی، تلاش برای بازاجتماعی شدن زندانیان و تامین امنیت جامعه را از مهمترین مسائلی دانست که باید در قوه قضائیه به آن‌ها توجه ویژه شود.

سیید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: موفقیت‌های بیسار استان مرکزی در سال‌های اخیر در زمینه مختلف مرهون قوه قضائیه، حضور قضات باتجربه، به روزرسانی پرونده‌ها شده است.

اقازاده افزود: استان مرکزی باوجود کرونا و تحریم‌ها، سال گذشته موفق به صادرات بیش از ۹۰۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی شده است.

او اضافه کرد: استان مرکزی در کنار صنعت در تولیدات کشاورزی هم فعال است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر کشاورز و بیش از ۱۵۰ هزار نفر صنعتگر و کارگر در استان فعال هستند.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این مراسم گفت: سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در استان هزارو ۷۳۴ درصد رشد مختومه پرونده‌ها را داشتیم و این امر در شرایطی محقق شده که هیچ نیرویی به دستگاه قضا اضافه نشده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: سعی می‌شود با تعامل و هم افزایی در کنار دستگاه قضا و شورای تامین و صنعتگران مشکلات صنعت استان مرکزی رفع شود و در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.

در پایان این مراسم اقای ربیع الله قربانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اراک معرفی و عباس قاسمی دادستان سابق بعنوان معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان معرفی و از خدماتش در دادستانی اراک قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.