سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در چهار شهرستان استان سمنان، محدودیت‌های جدید تردد و شغلی در این مناطق اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سخنگو و جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با ابراز نگرانی از قرار گرفتن ۴ شهرستان بزرگ استان در وضعیت قرمز گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی‌های اعلام شده شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سرخه، مهدی شهر و میامی در وضعیت نارنجی و شهرستان آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

او گفت: بر اساس این رنگ بندی‌ها محدودیت‌های جدید تردد و شغلی به این شرح اعلام می‌شود.

بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های شغلی ۲ تا ۴ در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و فعالیت گروه‌های شغلی ۳ تا ۴ در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و گروه شغلی ۴ در شهرستان آرادان با وضعیت زرد کرونایی ممنوع بوده و فعالیت گروه‌های مجاز شغلی نیز صرفا با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

 برگزاری این گونه فعالیت‌ها در تمام استان به صورت کامل تعطیل و همچنین فعالیت‌های آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه نیز صرفا به صورت مجازی امکان پذیر خواهد بود.

منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است

 بر اساس قانون و بمنظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره‌ی شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهر‌های قرمز و نارنجی به شهرستان‌های استان سمنان ممنوع و متعاقب آن ورود هرگونه وسائط نقلیه شخصی از شهر‌های قرمز ونارنجی استان به کل کشور ممنوع و موجب اعمال قانون و جریمه می‌باشد.

خودرو‌های با پلاک شخصی متعلق به شهر‌های زرد و آبی مجاز به تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی نمی‌باشند.از مردم استان سمنان درخواست می‌کنیم ضمن پرهیز از هر گونه تردد غیر ضروری در شهرستان‌های استان و استان‌های دیگر به هیچ وجه به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی سفر نکنند و با دست اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا بصورت کامل همکاری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.