موج چهارم ویروس کرونا تمامی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری را درگیر کرد و تمامی مناطق در وضعیت خیلی پرخطر قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سرعت انتشار کرونا در این استان گفت: موج چهارم این ویروس تمامی شهرستان‌های استان را درگیر و تمامی مناطق در وضعیت خیلی پرخطر قرار گرفتند.

او افزود: با تغییر رنگ شهرستان‌های بن، خانمیرزا، کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، کیار، سامان از رنگ‌های زرد و نارنجی به وضعیت قرمز شیوع کرونا، کل استان در وضعیت خیلی پرخطر این ویروس قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: برهمین اساس محدودیت‌های هوشمند مشاغل دو، سه و چهار در تمامی مناطق استان اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم با همراهی در اجرای این محدودیت‌ها در کوتاه کردن مدت موج چهارم کرونا در استان مسئولان را یاری دهند.

او از مراجعه روزانه حدود دو هزار بیمار مشکوک با علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان، ادامه داد: چنانچه روند با همین شیب تداوم یابد به گرفتاری روزانه شش هزار مورد کرونای مثبت در استان می‌رسیم.

شیرانی با توصیه نسبت به دوری از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، خاطرنشان کرد: همچنان سه اصل استفاده از ماسک، شست و شوی صحیح دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی می‌توان از افراد در برابر ابتلا به ویروس کرونا محافظت کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار