رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد گفت: ۳۳۸ داوطلب از شهر‌های جنوب استان در این شهرستان باهم رقابت می‌کنند.

معروف خلیلی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت داوطلبان جنوب استان آزمون وکالت برای نخستین بار روز جمعه، ۲۰ فروردین ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

خلیلی افزود: در این آزمون ۳۳۸ داوطلب از شهر‌های جنوب استان باهم رقابت می‌کنند که از بین آنان ۱۳۱ نفر خانم و مابقی مرد هستند.

او با بیان اینکه این آزمون با تمهیدات ویژه‌ای و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی مطابق درخواست سازمان سنجش آزمون کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال آزمون وکالت با توجه به شرایط شیوع کرونا در مرکز استان و جهت تامین سلامت و سهولت داوطلبان این آزمون برای داوطلبان جنوب آذربایجان‌غربی در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی بیان کرد: در آزمون وکالت امسال برای جلوگیری از ازدحام داوطلبان، در‌های ورودی زودتر از سال‌های قبل باز خواهد شد و فواصل صندلی‌ها نیز از یک متر به بیش از ۱.۵ متر افزایش یافته است.

خلیلی تاکید کرد: داوطلبان باید موارد ذکر شده در برگه ورود به جلسه را به طور کامل رعایت کنند تا از ورود به جلسه و یا در حین آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.