به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ناصری فرماندار کلات مشتریان بانک رفاه را شامل بازنشستگان تامین اجتماعی، بیمهگذاران و شهروندان مرتبط با خدمات بیمههای درمانی معرفی کرد و گفت: در مجموع حدود هفت هزار نفر از جمعیت شهرستان مرزی کلات شامل افراد دارای حساب در بانک رفاه و خانواده آنان در پی تعطیلی این شعبه بانکی دچار مشکل شدهاند.
او افزود: تنها "شعبه" بانک رفاه در کلات پارسال به بهانه تعمیرات به "باجه" تبدیل شد و تنها کارمند این باجه نیز از اواخر اسفند ماه پارسال تا امروز ۱۸ فروردین ماه امسال به مرخصی رفته است.
فرماندار کلات ادامه داد: بنابراین حدود یک ماه است که باجه بانک رفاه در این شهر تعطیل بوده و بطور عملی شهروندان کلاتی طی این مدت هیچگونه خدماتی بانکی دریافت نکردهاند.
بیشتر بخوانید
ناصری بیان کرد: این وضعیت موجب ایجاد نارضایتی شدید میان شهروندان کلاتی به ویژه افراد مستمریبگیر و خانواده آنها شده است.
او تصریح کرد: این شهروندان در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا مجبور هستند برای فعالیتهای مرتبط با حقوق و یا بیمهگذاری خود فاصله ۱۴۵ کیلومتری کلات تا مشهد را طی کرده تا از این خدمات ضروری مرتبط با معیشت برخوردار شوند.
فرماندار کلات ادامه داد: مراتب اعتراض شدید خود را به مدیریت استانی بانک رفاه به دلیل بیتوجهی صورت گرفته نسبت به مردم مرزنشین شهرستان کلات اعلام کردهایم، بیتوجهیای که موجب بروز نارضایتی عمومی در منطقه شده است.
ناصری اظهار کرد : گرچه هماکنون شعبههایی از بانکهای ملی ایران، کشاورزی، ملل، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان فعالیت دارند اما باید توجه داشت که خدمات بانک رفاه به مشتریان خاص و به ویژه قشر مستمریبگیر سازمان تأمین اجتماعی ارائه میشود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام//م.م