تاکنون ۲۱۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری که در سال ۹۹ مصوب شده بودند اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ۶۸ نشست کمیته‌های تخصصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۹ گفت: ۴۹.۵ درصد مصوبات این نشست‌ها در سال ۱۳۹۹ اجرایی شد.

او افزود: پارسال برای تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری ۴۳۹ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد تاکنون ۲۱۷ مصوبه برابر ۴۹.۵ درصد اجرا شده و ۲۲۲ مصوبه در دست اجرا است.


بیشتر بخوانید


رستمی تصریح کرد: ۲۶۹ مورد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۹ مربوط به پرداخت ۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است که از این تعداد یک‌هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال شامل ۴۸۰ میلیارد ریال از محل طرح‌های رونق تولید و یک‌هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ برای ۵۶ مصوبه براساس ثبت در سامانه بهین یاب پرداخت شد.

او ادامه داد: البته پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان بیشتر است، اما بخشی از آن در سامانه بهین‌یاب ثبت نشده است.

رستمی گفت: ۷۷ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۹ مربوط به پرونده‌های بانکی شامل استمهال، تقسیم دوباره و چک‌های برگشتی بوده است.

او افزود: ۱۴ مورد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۹ به امور زیربنایی و زیرساخت‌ها، هفت مورد به تامین انرژی و آب، ۲ مورد به امور مالیاتی و ۶۴ مورد به سایر موضوعات ارتباط دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار