مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت:تعاملات فرهنگی و اجتماعی بین بخشی در میان سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط، به اثربخشی مطلوب در جامعه مخاطب منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با دانش پناه، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این سازمان  گفت:این مجموعه با دارا بودن ظرفیت‌هایی مطلوب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌تواند زمینه ساز اثرگذاری مطلوب‌تر بر همه اقشار اجتماعی باشد و اداره کل اوقاف نیز در این مسیر، همراه و همدل این مجموعه خواهد بود.

اوافزود:تاثیر فرهنگ سازی و اقدامات انجام گرفته توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز بر روی مخاطبان خود در حوزه‌های مختلف را گسترده و اثربخش خواند.

او با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در جشن‌های شعبانیه و نوروز خاطر نشان کرد: بستر مجازی، وضعیت مناسبی برای این تعامل فراهم ساخته بود که نمود آن در برنامه‌های مجازی این سازمان مشاهده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی  اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه استان به دلیل ارتباط گسترده خود با حوزه‌های مختلف اجتماعی، این ظرفیت را داراست که بتواند برای همپوشانی اجتماعی میان شهروندان و مخاطبان خود در کنار سازمان باشد و تجارب مختلفی از این اقدام نیز در دست است.

حجت الاسلام حسینی گفت:توجه به مسائل حوزه‌های اجتماعی، عمده‌ترین هدف ما بوده و این موضوع می‌تواند در برنامه ریزی‌ها و انجام برنامه‌های مشترک مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.