مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در شهرستان‌های زرد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در مناطق قرمز و نارنجی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست آغاز عملیات فصل بندگی ویژه ماه رمضان ۱۴۰۰، بر لزوم برگزاری پررونق برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و شب‌های احیاء در مناطق زرد استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد.

او بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و شب‌های احیاء در شهرستان‌های قرمز و نارنجی به صورت مجازی و با محوریت هیات‌های مذهبی و مؤسسات قرآنی مستقر در هر منطقه آمادگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بانیان و مسئولین اجرایی مساجد و حسینیه‌های استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همکاری کامل با اداره کل تبلیغات اسلامی داشته‌اند و دارند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر هم با ابراز خرسندی از انتخاب این استان به عنوان «پایتخت قرآنی کشور»، گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی در استان ارائه کرد.

جواد احمدی منفرد همچنین  بر لزوم برگزاری مراسم قرآنی در ماه مبارک رمضان بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.