۳۲۴ آزمایش تشخیص کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی انجام شد که ۱۳۲ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   مهدی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۴ تعداد مبتلایان ۲۴ ساعته کرونا ۳ رقمی شدآزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۱۳۲ بیمار جدید شامل ۳۱ بستری و ۱۰۱ سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۵۰ مورد از بیرجند، ۲۲ مورد از قاین، ۱۵ مورد از فردوس، ۱۱ نفر از درمیان، ۹ نفر از طبس، ۹ نفر از زیرکوه، ۷ نفر از سربیشه، ۶ نفر از سرایان، ۲ مورد از نهبندان و ۱ نفر از خوسف بوده است.

مهدی زاده گفت: همزمان ۵۶۶ تست سریع کرونا انجام شد که از این تعداد ۹۵ مورد به مجموع بیماران کرونایی افزوده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۱۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸۴ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

او گفت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت در بیماران کرونایی مشاهده نشد و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۷۱ نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۲ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۵۰ بیمار شامل ۱۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۵ هزار و ۹۲۳ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

اوافزود: تا روز گذشته ۴۵ هزار و ۹۹۶ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۶ هزار و ۷۷۸ بیمار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.