ممنوع بودن تردد خودرو‌های غیربومی در ۱۳ شهر مازندران

محدودیت‌های تردد کرونایی در ۱۳ شهر مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با توجه باز بودن ورودی استان در تعطیلات نوروزی، حضور مسافران و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، متاسفانه ۱۳ شهر استان بعد از تعطیلات از رنگ‌های آبی و زرد به نارنجی و قرمز تغییر یافت.

او افزود: دو شهر قائم شهر و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۱ شهر آمل، ساری، بابل، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نکا، بهشهر، نوشهر و تنکابن در وضعیت نارنجی قرار دارند و بر اساس قانون تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ادامه داد: خودرو‌های با پلاک غیر بومی در صورت ورود به شهر‌های قرمز ۱ میلیون و ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند داشت.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهر‌های استان اعمال می‌شود، افزود: تردد در این ساعت‌ها ۲۰۰ هزار تومان جریمه به همراه دارد.

او گفت: دوربین‌های نظارتی و هوشمند در تمامی محور‌های درون و برون شهری استان رفتار رانندگان را رصد و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.