رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۸۵ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌های تابعه دانشگاه خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در شرق استان وخیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت منتهی به روز سه شنبه ۸۵ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده است، بیان کرد: در این بازه زمانی شاهد مراجعه سرپایی ۲۲۰ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و دیگر مراکز درمانی با علائم کرونا بودیم که رکورد محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه شرایط کرونا در شاهرود و میامی وخیم است، ابراز کرد: مردم حتماً از تجمعات دوری کرده و استفاده از ماسک و لوازم حفاظت در برابر ویروس کرونا شامل دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی را فراموش نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مجدداً فشار مضاعفی بر کادر درمانی شهرستان‌های شاهرود و میامی وارد شده است، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار با تست مثبت کرونا بستری شده‌اند.

چمن با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۵ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی بستری هستند، ابراز کرد: متأسفانه شاهد اوج‌گیری بیماری کرونا در این منطقه هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار