مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۳۲ سارق در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت اخیر با تلاش ماموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد ماموران انتظامی موفق شدند در عملیات‌هایی جداگانه ۳۲ سارق و ۶ نفر معتاد متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه تعداد ۴ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتور سیکلت در بازرسی از مخفیگاه متهمان، افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۴۷ فقره انواع سرقت از قبیل؛ سرقت منزل، اماکن خصوصی، موتور سیکلت و .. اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سوداگران مرگ در دام پلیس باغملک

سرهنگ دوم عبدالرحیم قربان پور فرمانده انتظام باغملک گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدّر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت و در این عملیات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

او تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی ۳۱۵ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، یک کیلو و ۹۸۸ گرم انواع مواد مخدر، ۱۴۵ عدد قرص غیرمجاز، آلات و ادوات استعمال و دستگاه‌های توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ دوم قربان پور با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با سوداگران مرگ که همواره با هدف سودجوئی خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق موتورسیکلت در حمیدیه با دستان بسته

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتطامی حمیدیه اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی مقدماتی پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، ادامه داد: موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق حرفه‌ای خودرو در اندیمشک مقابل پلیس زانو زد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در برخی از مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف و پس از احراز هویت مالکیت به مالباخته مسترد شد، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

برق دستبند بر دستان سارقان محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، بیان کرد: سارقان مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای سیم برق در اهواز حلقه زد

سرهنگ دالوند ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی و در سطح اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت ماموران کلانتری ۲۱ اهواز با گشت زنی هدفمند به یک دستگاه پراید مشکوک و پس از صادر کردن دستور ایست در عملیات تعقیب و گریز متوقف و در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم ۱۰ متر کابل و سیم برق و یک تیر آهن ۲ متری کشف شد، اظهار داشت: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۲ فقره سرقت معترف و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق محتویات داخل خودرو در ایذه به بن بست قانون رسید

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ سفیدپوست در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، تصریح کرد: بدون مشارکت وهمراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس هرگونه ترددمشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.