از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم فروردین ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  هفدهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۷۴۳....۹۳۸:سلام، واقعا خیلی خیلی معطل اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هشتم شدیم.. لطفا هم زمان با سنجش و آموزش و پرورش مصاحبه کنید.


۰۰۱۲....۹۲۱: باسلام و خسته نباشید خواهشمندیم پیگیری نمایید دانشگاه آزاد اسلامی چرا کارمندان را در مناطق قرمز مجبور به حضور در سرکار می‌نماید.


۲۸۴۹....۹۱۳: باعرض سلام وخسته نباشید من بیمه عشایری روستایی هستم بیمه میگه باید ۱۵ سال سابقه و ۶۵ سال داشته باشید تابازنشت شوید بی زحمت ازمسئول بیمه سئوال کنید ایامن تا ۶۵ سال زنده هستم شما منو بازنشت کنید.


۳۰۸۳....۹۱۸: باسلام و خسته نباشید چرا سود سهام عدالت هرماه واریز نمی‌شود؟


۳۵۳۷....۹۱۶: باسلام لطفاگزارشی درباره همسان سازی حقوق مستمری بگیران تهیه کنید اینطورکه مشخص است تامین اجتماعی فقط متناسب سازی انجام داده و خبری از۳۹درصداصافه نیست.


۳۹۳۱....۹۲۱:با سلام خواهشمندیم به گوش مسئولان برسانید که دارو‌های خارجی مخصوصا داروی سابریل برای تشنج کودکمان اصلا دیگر در کل ایران یافت نمی‌شود و دکتر پنج سال است که به کمک این دارو و داروی ایرانی دیگر و رژیم درمانی جلوی تشنج‌های مکرر کودک پنج ساله را گرفته و نمی‌شود دارو را عوض کرد حال بعد از دو ماه گشتن و استعلام از سامانه ۱۹۰ نتوانستیم دارو را پیدا کنیم و داروی ما روبه اتمام است لطفا به خاطر خدا وبچه‌های این چنینی مشکل را به گوش مسئولان برسانید انشاالله


۹۴۵۴....۹۱۲: باسلام و احترام خدمت جنابعالی، در مورد ثبت نام ماشین شاهین و عدم عمل به تعهدات سایپا و افزایش قیمت و همچنین هیچ گونه سود به پول‌های واریز در مدت بیش از نه ماه تعلق نمی‌گیرد و افزایش مجاز است تهیه فرمایید. با تشکر و خدا قوت به همه عزیزان


۳۹۳۱....۹۱۱:روغن اصلا پیدا نیست سه روز دنبال روغن می‌گردم.


۳۰۸۳....۹۱۸: باسلام و خسته نباشید چرا سود سهام عدالت هرماه واریز نمی‌شود.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار