دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت:روز نخست ثبت نام از داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستایی، ۳۲۳ داوطلب در این استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ابوالقاسم الماسی, دبیر ستاد انتخابات استان همدان افزود: روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا از هشت صبح روز گذشته /۱۶ فروردین/ در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی اضافه کرد: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌های محل سکونت ثبت‌نام کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری همدان افزود: در این راستا ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۰۳ نفر در ملایر، ۱۶ نفر در نهاوند، ۲۵ نفر در کبودراهنگ، ۱۱ نفر در رزن، سه نفر در درگزین، ۱۱ نفر در شهرستان بهار، ۴۹ نفر در اسدآباد، ۹ نفر در تویسرکان و ۲۸ نفر در فامنین ثبت نام کردند.

الماسی عنوان کرد: تنها ۱۲ تن از داوطلبان شورای روستا از روش غیرحضوری برای ثبت نام استفاده کردند و ۳۱۱ تن از داوطلبان با مراجعه به بخشداری محل سکونت نامنویسی کردند.

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.