دانشگاه تربیت مدرس پس از قرمز شدن شهر تهران اطلاعیه جدیدی را در خصوص نحوه فعالیت کارکنان و اعضای هیئت علمی صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از نارنجی به قرمز، نحوه فعالیت دانشگاه از ۱۶ فروردین تا اطلاع ثانوی را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- تمام فعالیت‌های اعضای هیئت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی، حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله، راهنمایی و مشاوره دانشجویان کماکان به صورت مجازی ادامه خواهد داشت. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیئت علمی، مدیر گروه و یا هیئت رئیسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت بلامانع خواهد بود.

۲- نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق شیوه نامه‌ای خواهد بود که از سوی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به دانشکده‌ها ابلاغ شده است.

۳- فعالیت اداری کارکنان در واحد‌های مختلف عمدتاً به صورت دورکاری خواهد بود. بدیهی است در واحد‌هایی که بنا به صلاحدید مدیر واحد، حضور فیزیکی برخی از کارکنان الزامی و اجتناب‌ناپذیر تشخیص داده شود، کارکنان مورد نظر مکلف به حضور در محل کار خواهند بود. مسئولان واحد‌ها موظفند پیشاپیش اسامی افراد دورکار را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام کنند تا مجوز حضور آن‌ها در این دوره صادر و ارائه شود. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی و کارکنان بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار مشمول حداقل حضور نخواهند بود.

۴- ورود مراجعان متفرقه به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت مطابق دستورالعمل معاونت توسعه و منابع انسانی و بنا به تشخیص واحدها، مراتب باید از قبل با مدیریت حراست هماهنگ شود.

۵- تمام مراسم، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

۶- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبرد‌های جدید از مراجع ذی‌ربط، اصلاحات لازم در دستورالعمل‌ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.