دادستان نظامی‌استان تهران:

اجازه نمى دهیم حتى براى یک نیروى مسلح از طرف افراد ناباب مشکلى ایجاد شود

سراج گفت: اجازه نمی‌دهیم برای حتی یک نفر از نیرو‌های مسلح مشکلی به وجود آید.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سراج، دادستان نظامى تهران در آیین معارفه خود که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: خدارا شاکرم که در خدمت نیروهاى مسلحى هستم که امام زمان و ولى فقیه زمان فرمانده آن‌ها هستند. نیروهاى مسلح رکن رکینى از نظام هستند و نقش به سزایى در پیروزى و حفظ انقلاب داشته اند.

دادستان نظامى تهران با بیان اینکه ما همراه و هم طرف نیروى مسلح هستیم اظهار کرد: هر جا مشکلى ایجاد شود خدمت نیروهاى مسلح خواهیم بود.

سراج با اشاره به برنامه خود بیان کرد: امیدوار هستم که بتوانیم با نیروهاى مسلح همکارى لازم را داشته باشیم و اجازه ندهیم ویروسی وارد این نیرو‌ها شود.

وی ادامه داد: باید پیشگیرى‌های لازم را انجام دهیم و درصورتی که ویروسی وارد این حوزه با شدت برخورد کنیم و اجازه نمى دهیم حتى براى یک نیروى مسلح ما از طرف افراد ناباب مشکلى ایجاد شود.

دادستان نظامی‌استان تهران با بیان اینکه تمام هم و غم ما این است که ترک فعل را جدى بگیریم گفت: باید ترک فعل‌ها بررسى شود.

سراج بیان کرد: بنده ۴۲ سال سابقه قضایى دارم و در همه قسمت هاى دادسرا، دادگاه، دیوان و دادستانى کل حضور داشتم بنا به دلایلى قصد ادامه همکارى نداشتم، اما به دلیل رودربایستى با ریاست قوه قضاییه موفق نشدم.

انتهای پیام /

برچسب ها: سراج ، دادستان نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار