معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه پیگیری مسائل منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: انرژی‌های برق، گاز و آب مورد نیاز سرمایه گذاران در فاز اول منطقه ویژه تامین شده است و طبق برنامه قبلی تا پایان خرداد ماه این فاز به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به شعار سال اظهار داشت: همه مکلف هستیم تا در تکمیل و تقویت زیرساخت‌های لازم برای پشتیبانی و مانع زدایی حداکثری از تولید در استان تلاش مضائف داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از فراهم شدن ارتباط مخابراتی و اینترنتی در منطقه ویژه اقتصادی نمین از دو طریق رادیویی و فیبرنوری خبر داد و افزود: زیرسازی راه دسترسی این منطقه به پایان رسیده و با همکاری سازمان مسئول و ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای تکمیل شبکه معابر ظرف سه ماه آینده برنامه ریزی شده است.

قلندری از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات عملیاتی و عمرانی که وظیفه تامین زیرساخت‌ها را دارند خواست تا در سال" تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" در عمل به شعار سال اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و طرح‌هایی مانند منطقه ویژه اقتصادی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی را که میتواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار سهم مهمی در استان داشته باشد در اولویت کار‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.