فرماندار خمین از تکمیل ظرفیت بیمارستان و بخش‌های ویژه خبرداد.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان و بخش‌های ویژه در این شهرستان خبر داد.

طهرانی گفت: با توجه به این افزایش و خستگی و کاهش توانایی مدافعان سلامت در ارائه خدمات به بیماران کووید ۱۹ از شهروندان درخواست می‌شود موازین بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

او با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا افزود: فعالیت اصناف گروه‌های ۲، سه و چهار در خمین تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت این شهرستان تعطیل شد.

فرماندار شهرستان خمین بیان کرد: انتظار می‌رود با تعطیلی اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ وضعیت رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را از قرمز به نارنجی و حتی زرد بازگرداند.

او ادامه داد: گروه مشترک بازرسی وضعیت فعالیت مشاغل اعلام شده را رصد می‌کنند و در صورت تخلف از سوی اصناف، واحد صنفی متخلف مهر و موم و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

طهرانی اضافه کرد: شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خود داری کنند و در صورت انجام کار‌های ضروری از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی یکی از عوامل مهم گسترش بیماری کرونا است، اظهار کرد: خانواده‌ها به طور جدی از حضور در اجتماعات خانوادگی و به ویژه جشن‌های عروسی پرهیز کنند.

فرماندار خمین تاکید کرد: در صورت بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، محدودیت‌های تردد در سطح شهر و فعالیت اصناف افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.