معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه:

با رونق دادن به تولید، تلاش دشمنان را خنثی کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: باید با رونق دادن به تولید، بخشی از تلاش دشمنان را در ناکام کردن نظام و مردم خنثی کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از دستگاه‌های اجرایی خواست در مواجهه با ایده‌های تولیدی از مانع تراشی که باعث بی‌انگیزگی تولید کننده می‌شود به مانع زدایی روی بیاورند و تاکید کرد باید با رونق دادن به تولید، بخشی از تلاش دشمنان را در ناکام کردن نظام و مردم خنثی کنیم.

او گفت : برای نیل به این هدف، باید بر اساس سه گانه حفظ واحد‌های تولیدی موجود، توسعه واحد‌های تولیدی و ایجاد واحد‌های جدید حرکت کنیم.

او افزود: امسال علاوه بر توجه به کمیت و کیفیت جلسات و فعالیت‌هایی که در جهت رفع موانع تولید انجام می‌دهیم باید به مقوله هوشمندی نیز توجه کنیم که همان افزایش میزان هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از هدر رفت زمان و انگیزه تولید کننده و سرمایه‌گذار است.

او حل مساله تامین مالی بنگاه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری‌های جدید را در هم راستا کردن منابع عمرانی با زیرساخت‌های اقتصادی، تزریق کمک‌های فنی و اعتباری و تامین مالی بنگاه‌ها با منابع خارج از اعتبارات عمرانی را مورد تاکید قرار داد.

او ادامه داد: این چند ماه باقیمانده از عمر دولت را باید با انگیزه‌ای مضاعف و تلاشی چند برابر به خدمتگزاری بیشتر اختصاص دهیم تا زمینه خدمت را با وجدانی آسوده و کمترین مشکل باقیمانده در اختیار دولت بعدی قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: یکی از بارزترین مصداق‌های تحقق شعار سال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

حاتمی افزود: در جلسات ستاد تسهیل هم به تولید پرداخته می‌شود و هم از ایده‌های تولیدی پشتیبانی می‌گردد و نیز موانع سر راه تولید بررسی و رفع می‌گردد.

او گفت: در ستاد تسهیل تمام آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شعار سال بوده در همین ستاد وجود دارد و ما باید تلاش و انرژی خود را چندبرابر کنیم که بتوانیم به تحقق این شعار کمک کنیم.

حاتمی گفت: نامگذاری شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نشان از دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به توسعه و رونق تولید داخلی و نیل به سمت استقلال و خودکفایی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.