آیت‌الله مصطفی محامی گفت: با توجه به شعار سال سهم دانشگاه و سایر دستگاه‌ها در پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید مدنظر قرار گرفته و پروژه‌های موثر در افزایش تولید مشخص و تقویت شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با رییس و جمعی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: برگزاری سلسله جلسات راهبردی دانشگاه از مباحث مهمی است که باید ادامه‌دار بوده و خروجی آن به صورت منشوری مدون به عنوان یک سند برای انجام کار مورد توجه باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور سیاست‌ها و راهبردهایی را دنبال می‌کند اما در سیستان‌وبلوچستان با توجه به محرومیت‌های موجود، موقعیت مرزی و تنوع قومی و مذهبی نیاز است تا راهبردها و سیاست‌هایی بومی متناسب با نیاز منطقه در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در دستور کار قرار گرفته و در ادامه نهایی و مصوب شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با اشاره به توسعه پردیس‌ها و مجموعه‌های آموزشی گفت: ضروریست در کنار توسعه کمی، توسعه کیفی نیز مد نظر باشد و باید توجه داشت که روی آوردن فرزندان این مرز و بوم به تحصیل به مراتب از تحصیل نکردن آنان بهتر است اما نباید از کیفیت آموزش و پژوهش فکری و اجتماعی غفلت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه در جهت توسعه کیفی آموزشی، پژوهشی و تربیتی ارائه شود افزود: توسعه رشته‌ها متناسب با نیاز از جمله رشته‌های پزشکی و صنایع و معادن می‌تواند در آینده استان تاثیر گذار باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد در سال گذشته اظهارداشت: یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد توسعه کمی و کیفی آموزش در سطح استان است.

دکتر سلطانعلی میری افزود: در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آمادگی لازم برای پذیرش دانشجو از کشورهای همسایه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار