بختیاری گفت: سال ۹۹ یک سال پر افتخار برای کمیته امداد از جهت قدم برداشتن برای برطرف کردن یکی از نگرانی‎‌های افراد زیرپوشش یعنی مسکن بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان وبلوچستان با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری اظهارداشت: انقلاب ما انقلاب محرومان است بطوریکه بعد از گذشت ۲۲ روز از پیروزی انقلاب کمیته امداد تاسیس شد و این خود نشان می‌دهد که باید به این افراد اهمیت داد.

او  افزود: سال گذشته در مقوله مسکن محرومان گام‌های اساسی برداشته شد که اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن محرومان در سیستان و بلوچستان ساخته شده که ۶ هزار واحد مربوط به کمیته امداد بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد واگذار شده و ۵۰۰ واحد تا آخر اردیبهشت  امسال و بقیه تا شهریور یا مهرماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه یکی از قدم‌هایی که قلب نورانی امام زمان (عج) را شاد خواهد کرد ساخت مسکن محرومان است گفت:در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ساخته شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده و تسهیلات اشتغال نیز در سال ۱۴۰۰ افزغایش یافته که امیدواریم در این زمینه در سراسر کشور گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار