دیس لایکِ ویدئو های بایدن در یوتیوب حذف شد

یوتیوب از پلتفرم های زیر مجموعه گوگل در اقدامی عجیب تمامی موارد دیس لایک «نپسندیدن» را از ویدئوهای رئیس جمهور آمریکا حذف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعات جمع آوری شده و ارسال شده توسط یک محقق که می‌خواست ناشناس بماند، یوتیوب حدود ۲.۵ میلیون دیس لایک را از ویدئوهای کانال رسمی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حذف کرده است. یوتیوب اخیراً اعلام کرد که در حال آزمایش طراحی صفحه جدیدی است که تعداد پسندیدن را پنهان می‌کند. یوتیوب بستر ویدئویی متعلق به گوگل است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به فیلم‌ها را لایک یا دیس لایک کنند.

سخنگوی یوتیوب گفت: "ما سیاست‌ها و سیستم‌هایی برای اطمینان از معتبر بودن تعامل در یوتیوب و حذف هرگونه معیار‌های جعلی در نظر داریم. "، اما او جزئیاتی درباره معیار‌های مورد استفاده برای نتیجه گیری «لایک» یا «دیس لایک» جعلی ارائه نکرد.


بیشتر بخوانید


حذف dislike، باقی ماندن like

طبق داده‌های منتشر شده در یک وب سایت، کانال کاخ سفید در یوتیوب بیش از ۳۰۰ ویدئو ارسال کرده که نزدیک به ۳.۷ میلیون دیس لایک داشت که از این تعداد نزدیک به ۲.۵ میلیون مورد حذف شده است. به طور متوسط ​​، یوتیوب ۸ هزار مورد دیس لایک را در هر ویدیو حذف می‌کند، در حالی که تعداد پسندیدن بدون تغییر باقی مانده است.

یک نظرسنجی ناشناس در ۲۶ ژانویه راه اندازی شده و نشان داد که با وجود حذف دیس لایک‌ها تعداد آن‌ها تقریبا چیزی حدود ۶ برابر بیشتر از لایک‌ها بوده است. ظاهراً این دیس لایک‌ها از طرف هواداران ترامپ است و این در پست‌های شبکه‌های اجتماعی مشهود است.

دیس لایک ویدئو های بایدن در یوتیوب حذف شد

یوتیوب و شرکت مادر آن گوگل بار‌ها به سوگیری سیاسی متهم شده‌اند، اگرچه ادعا می‌کنند که همه محتوای منتشر شده در آن‌ها از نظر سیاسی بی طرف هستند. با این وجود، اطلاعات داخلی و سوابق کارمندان نشان می‌دهد که سیاست در این شرکت نقشی اساسی دارد. طبق گفته رابرت اپستین، محقق امنیتی، گوگل نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به نفع دموکرات‌ها و لیبرال‌ها پیش بینی کرد، اما این شرکت ادعا‌ها را رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار