دبیر همایش بین‌المللی گرامیداشت شهید سلیمانی در کرمانشاه گفت : این همایش توسط دانشگاه رازی در اواخر شهریور امسال به مدت ۲ روز با حضور بیش از ۵۰ عضو هیات علمی برجسته داخلی و خارجی به عنوان اعضای هیات علمی همایش برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم مالمیر دبیر همایش بین‌المللی گرامیداشت شهید سلیمانی در کرمانشاه گفت : تاکنون ضمن تهیه فراخوان همایش به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی، همچنین راه اندازی سایت اختصاصی همایش، با مجامع علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور ارتباطات و مکاتباتی صورت گرفته است.

او گفت : نتیجه این اقدام جلب حمایت مراکز مختلف علمی، پژوهشی دانشگاهی و حوزوی و سازمان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی ملی و بین المللی و هماهنگی با بیش از ۵۰ عضو هیات علمی برجسته داخلی و خارجی به عنوان اعضای هیات علمی همایش است.

این عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از بسترسازی هم­اندیشی و تعاملات سازنده علمی و تحقیقاتی جوامع دانشگاهی و حوزوی پیرامون ابعاد مختلف شخصیت و مکتب شهید سلیمانی و واکاوی وجوه و ابعاد شخصیت و مکتب شهید سلیمانی از منظر شخصیت­های برجسته حقیقی و حقوقی بین المللی، جهان اسلام و محور مقاومت به عنوان بخشی از اهداف همایش بین­المللی شهید قاسم سلیمانی در چشم­ انداز بین ­المللی یاد کرد.

مالمیر افزود: در ضمن سلسله نشست­‌هایی به عنوان پیش همایش تا برگزاری همایش اصلی تحت عنوان «شهید قاسم سلیمانی در نگاه، اندیشه و هنر دانشگاهیان و حوزویان استان کرمانشاه» برگزار می‌شوند که مراتب و ابعاد و زوایای آن­ها اطلاع رسانی شده است.

او با تاکید براینکه این همایش به تبیین ابعاد دیپلماتیک و سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی شخصیت و مکتب شهید سلیمانی می‌پردازد، افزود: در این همایش سیمای شهید سلیمانی در روایتگری­‌های رسانه­­‌های بین المللی، جهان اسلام و محور مقاومت تبیین می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.