استاندار فارس اعتقاد دارد که با وجود مشکلات در سال‌های گذشته حرکت فارس عقلایی و رو به توسعه بوده که در سایه تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با روسای دانشگاه‌های استان با بیان اینکه شیراز همواره به عنوان مهد فرهنگ و تمدن مطرح بوده است گفت: فارس امروزه قطب علمی جنوب کشور محسوب می‌شود که نتیجه تلاش‌های دانشگاه‌ها است.

او افزود: اعتقاد دارم با وجود مشکلات در سال‌های گذشته حرکت فارس عقلایی و رو به توسعه بوده که در سایه تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس جهش در تولید آلومینیوم و فولاد را از جمله فعالیت‌های موفق استان ذکر کرد و گفت: پیوستن فارس به باشگاه صادرکنندگان شمش آلومینیوم و فولاد از اشارات رهبر معظم انقلاب در جهش تولید به شمار می‌رود.

استاندار فارس حفظ مرجعیت علمی و توجه به شعار سال در تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها از جمله مباحث پیش روی برای دانشگاه‌های استان عنوان کرد و افزود: بایدحضور در بنگاه‌های اقتصادی و بومی سازی تولیدات و توجه به مزیت‌های مغفول مانده استان دنبال شود.

استاندار فارس با اشاره به رتبه برتر پژوهشی فارس در ۵ سال گذشته گفت: فعالیت پژوهشی باید در زندگی مردم نمود داشته باشد و جذب نخبگان و دیپلماسی علمی برای منافع ملی مهم است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.