از یک پل ۱۰ تنی تا ۱۱۰۰۰ پوند نوتلا به طرز عجیبی سرقت رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دزدی‌هایی در جهان اتفاق می‌افتد که گاهی به دلیل عجیب بودنشان قابل باور نیستند. ده مورد عجیب و غریب که از سراسر کره زمین سرقت شده، در اینجا آمده است.

1- وظیفه سنگین

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

در شهر اسلاوکوف چک هنگام غروب، یک پل ۱۰ تنی توسط دزدانی که برای تخریب آن استخدام شده بودند، دزدیده شد. آن‎ها کل پل و مسیر را از بین بردند و آن را به عنوان آهن قراضه فروختند.

2-  دزد شیرینی

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

در سال ۲۰۱۳، ۱۱۰۰۰ پوند نوتلا که تقریباً ۲۰۰۰۰ دلار هزینه داشت، از یک کامیون باری در آلمان به سرقت رفت. سارقان در آلمان جعبه‌های پخش را از یک کامیون بلند کرده و درون کامیون شخصی خود قرار دادند. مقامات حدس زدند که این سرقت مربوط به سایر سرقت‌های مواد غذایی در منطقه از جمله قهوه است. شخصی می‌خواهد تمام شب بیدار باشد و نوتلا بخورد!

3- دزدی معنوی

یک بودایی در تاکومای واشنگتن متوجه شد که ناقوس ۳۰۰ پوند وزنی این معبد بودایی به سرقت رفته است. به طرز حیرت انگیزی، هیچ‌کس چیزی نشنیده و ندیده بود! حدود یک سال بعد، سارق از آن خسته شد و سعی کرد آن را با قیمت ۵۰۰ دلار به عنوان آشغال بفروشد. خریدار نیز این خبر را گزارش کرد.

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

4- سرقت قطار

سارقانی در اوکراین اسنادی را جعل کرده و نگهبانان موزه قطار در دونتسک را متقاعد کردند که یکی از قطار‌های موزه را به مکان دیگری منتقل می‌کنند. سپس قطار سال ۱۹۲۴ را دزدیده و فروختند.

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

5- مواد سرد کننده

مردی در شیلی در سال ۲۰۱۲ پنج تن یخ را از یخچال طبیعی خورخه مونت دزدید و قصد داشت یخ را به عنوان یخ تزئینی بفروشد. پلیس کامیون یخچال او را توقیف کرد و این مرد به جرم سرقت و تعدی به یک اثر ملی متهم شد.

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

6- سفر به ماه

در سال ۲۰۱۱، شخصی موفق به سرقت یک موتور راکت معتبر از ناسا شد و آن را برای فروش در سایتی ذکر کرد. ناسا حتی متوجه آن نشده بود تا اینکه فردی از آن ها از این حراج عجیب مطلع کرد.

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

7- مواد غذایی گران‌بها

در سال ۱۹۹۲، یک رستوران در هنگ‌کنگ مورد سرقت قرار گرفت و سارقان لانه پرندگان به ارزش۰۰۰، ۲۵۰ دلار را دزدیده و فرار کردند. این لانه‌ها ماده غذایی مهم در غذای محبوب چینی یعنی سوپ آشیانه پرندگان هستند.

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

8- یک گوریل با قد ۳۰ فوت

۸ مورد سرقت عجیب در جهان

در دره سیمی کالیفرنیا، در سال ۲۰۱۰ گوریل بادی ۳۵۰ پوندی توسط یک فروشنده اتومبیل سرقت شد. این گوریل قد بلند ۳۰ فوتی اغلب در وزش باد شدید خالی می‌شود، بنابراین ابتدا کسی از ناپدید شدن آن تعجب نکرد. هنگامی که شخصی از پشت بام بالا رفت، متوجه شد که گوریل واقعاً به سرقت رفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
این بندگان خدا باید بیان پیش دزدان چند هزار میلیاردی داخلی درس پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سارقان در منطقه آزاد اروند در آبادان اقدام به ربودن ۱۰ کیلومتر از دیوار پر از آهن و میلگرد که محدوده منطقه آزاد اروند را از سرزمین اصلی جدا می‌کرد، کردند. این خبر و خودتون چند وقت پیش تیتر کردین ، یادتون رفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
قضیه چی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۹:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
دکل نفت رو یادتون رفت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
دمت گرم ، اینها دزدیهای چند هزار میلیاردی خودشون و یادشون رفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
عجب
آخرین اخبار