معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آزمون نیمسال دوم این دانشگاه با تاخیر ۳ هفته‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه دانشجویان نو ورود در نیمسال گذشته از آبان ماه وارد دانشگاه شدند و  نیمسال دوم ۱۴۰۰_۱۳۹۹ را نیز با تاخیر آغاز کردند، گفت: باید نیمسال دوم را همزمان برای همه دانشجویان در موعد مقرر به اتمام برسانیم و به این منظور آزمون‌ها را با تاخیر ۳ هفته‌ای آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه اگر شرایط شیوع کرونا در زمان مقرر برگزاری امتحانات مانند اکنون باشد، نمی‌توانیم آزمون‌ها را حضوری برگزار کنیم، تصریح کرد: اگر واکسیناسیون نیز آغاز شود تا خرداد ماه نمی‌توان شاهد تغییر یکباره وضعیت کشور باشیم، بنابراین چشم‌انداز ما برای برگزاری امتحانات حضوری مثبت نیست و به نظر می‌رسد که غیرحضوری برگزار شوند.

جلیلی‌فر بیان داشت: برگزاری امتحانات به صورت حضوری در صورتی است که شرایط خاصی فراهم کنیم، به این معنا که زمان برگزاری آزمون‌ها را ۲ تا ۳ برابر کنیم یعنی به جای برگزاری امتحانات در ۲ هفته، طی یک ماهه برگزار شوند و پس از آن نیز دانشجویان به صورت متناوب حضور پیدا کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان افزود: ممکن است بسیاری از دانشجویان حضور پیدا نکنند و امکان دارد که با حضور دانشجویان در خوابگاه، تراکم جمعیت ایجاد و منجر به شیوع بیماری شود، اما در نهایت زود است که از الان در خصوص برگزاری امتحانات پایانی نظر داد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.